Snö

Nu har det snöat och stormat hela natten och hela dagen...igen. Temperaturen har åkt under nollan, jippiii! not..
Jag som började känna av våren ju och så har det kommit ca 20cm snö sen igår kväll. Suck!

Över till något possetivt iaf, idag har pappa hämtat nyklarna till lägenheten så nu kan jag andas ut. Har gått och tänkt hela tiden att något skall hända så vi inte får den, som gången innan men nu kan jag slappna av och fortsätta packningen. Hoppas bara på att vädret ger sig så vi kan börja köra ner saker och framförallt: få se lägenheten!

Nu blir det TV!

Kommentarer
Postat av: evelina

Kul att höra från dig. Jo allt e bra, själv då?? kram på dig

2010-03-02 @ 08:23:21
URL: http://nordberg.bloggagratis.se
Postat av: Vinterflickan

Förväntar mig bilder när du väl är där! =)

2010-03-02 @ 11:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0