Shopping!

Va inne i skövde antagligen för sista gången innan vi flyttar ner och hittade faktiskt ett par (billiga) saker att köpa!
En bok; Den Äldste, så nu har bara första boken (Eragorn) kvar så har jag alla inbundna:)


Sen blev det en snabbsväng in på HM också. Bruka inte hitta så mycket i klädesväg jag vill ha därinne men idag hittade jag ett jättefint lite längre linne som blir perkt till våren och sommaren!


Nu skall jag fortsätta att titta på Criminal Minds och sen skall jag slänga upp ett gäng ursöta bilder på Troll som jag tog igår!

Kommentarer
Postat av: Vinterflickan

du vet om att eragon serien ska bli fyra böcker? så om du är som jag och inte vill läsa/se en serie som inte har något slut än, börja inte läsa dom!



Hoppas du kommer till Gbg snart!

2010-03-26 @ 11:38:00
Postat av: Empa

Jupp,vet. Har dock redan läst ettan och tvåan för typ ett-tå år sen. Tänkte tajma att läsa alla 3 lagom innan fyran kommer :D

2010-03-26 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0