Shettisar!

Nu har jag börjat pilla smått igen! Denna gången blev det ett gäng shettisar! För att se annat smått klicka HÄR eller på "Grafik" i kategorimenyn.





Vill du låna dem till din hemsida/blogg? Dom är fria att låna mot att du någonstanns på din hemsida/blogg länkar tillbaka hit; antingen på en länksida, sidan dom visas på eller att man kommer hit om man klickar på dem.
Jag blir dessutom väldigt glad om du skriver en kommentar under detta inlägget och berättar att du lånar dem och vart de kommer att finnas ;)
Du får därimot inte själv ändra färger/utseende på dem! Inte heller använda dom för att göra egen grafik!
Vill du ha en annan färg eller kroppsform/ras? Mejla mig eller skriv ett inlägg här så kan jag kanske fixa det åt dig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0