"Rubrik"

Usch va segt allt känts idag. Glömde mitt kaffe när jag gick upp, säkert därför jag vart så trött hela dagen, eller för att jag gick upp en timma senare än normalt. Nåja, nu skall jag snart hoppa in i duschen hade jag tänkt och sen lägga mig i soffan brevid Magnus och läsa. Har ju fortfarande inte tagit mig igenom Sagan om de två tornen. Får ingen rutin på läsandet och det kan gå flera dagar mellan varje gång. Blir sånt oflyt så jag måste läsa om flera sidor för att komma ihåg vad som just hänt xD

Har blivit lite nytt grafikpillande idag. Hundar och My little Pony på ingång kan jag säga men har inte gjort så många av varje än så lägger inte upp dem än.

Efterssom det inte händer så mycket spännande i mitt liv just nu så blir det inte mycket mer än såhär.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0