Lite segt...

Jag har varit i lägenheten! yey! Den hade lite annorlunda planlösning om man säger så, skall bli ganska intressant att inreda, får man till det kan det nog bli hur bra som helst och får man inte det så blir det nog katastrof.
Jag har tagit bilder som jag skall försöka att få upp ikväll, nu hinner jag inte för skall packa släpet med lådor och sen bär det av ner med första lasset. Kommer hem ikväll redan, vågar inte lämna Troll ensam, är rädd att han skall få stopp i blåsan igen xD

Mindre kul är att nån har sabbat min bil...berättar ikväll, orkar inte tänka på skiten just nu, blir bara så less på allt och vill krypa under täcket och ligga där hela dan.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0