Hemma!

Äntligen hemma efter en seg dag med massa timmar framför ratten, känner mig alldeles mör i rumpan nu..

Tyvärr var jag dum och fotade bara lite i lägenhetn igår när det var mörkt men ett par bilder kan ni får se. Vi har en alldeles egen strippstång! Lite tjock men men.. ^^









Sen till det tråkiga... Igår natt körde nån in i min bil. Kan inte förstå hur en vuxen människa kan med att backa in i någons bil och sen köra därifrån utan att ta ansvar för vad dom gjort.
Jag hoppas verkligen att personen i fråga får en lika dyr reparation på sin bil som min självrisk kostar...nämnligen 8.000kr... Kul mitt i flytten, hade kunnat få en fin soffa för det!
Är så trött på folk, i December körde någon sönder min sidospegel på en parkering och stack, där rök 2000 till för att någon inte kan ta ansvar. Seriöst! Vad är det för fel på folk?




Suck, har inte ens haft den ett år än =(


Kommentarer
Postat av: beleburr

jäklar, det var ingen liten skada heller :( riktigt trist



lägenheten ser fin ut =) å alla vet ju att det är grova stänger som gäller ;P

2010-03-27 @ 23:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0