Flytt flytt!

Imon går första lasset!
Visserligen bara med min lilla bil så det blir mest Gissa, Troll och 3 kaniner samt hö som åker ner. Hoppas på att kunna proppa in några klädkassar eller liknande iaf. På torsdag åker vi upp och hämtar mer. Förhoppningsvis MYCKET mer. Beror på hur stor lastbil/släp vi får tag på. Hoppas på att kunna övertala pappa att köra en vända så vi kan hyra ett sånt där jättesläp som man behöver E-kort för att köra. Vi kommer då ta med några fler kaninburar så att fler kommer ner.

Nu blir det lite kaffe, sen skall Gissa få lite mer träning och sen är det TV-tajm!







Ritade denna igår föresten, det tog lååång tid och jag hade sjuk kramp i armen efter. Måste verkligen skaffa ett ridbord...så sjukt jobbigt med musen, men den blev väl ok endå.
Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hellu Empa.. Va roligt att du läser min blogg, hehe.. De var lite de som var meningen, att skrämma lite folk med min rubrik, hahaha.. Va skoj att ni ska flytta nu :D.. Hör av dig när du är i GBB så ses vi :D

2010-03-16 @ 21:39:47
URL: http://jesshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0