Ett efterlängtat paket!

Kom idag! Det plingade på dörren strax innan kl 2 och ute stod en stor svart bil (en sån som jag trodde körde pengar xD ).
Dom va mycket sötare IRL än på bilderna och låg i varsinn liten tygpåse; typ gympapåsestil fast mindre. Dom skall jag absolut använda ;)

Ingamepeten ser gulligt sura ut. Jag fick Gryphon Hatchling så jag kan springa runt och reta Alliance att jag kidnappat deras blivande flygdjur :P Skämt åsido; han är iaf mit favoritpet just nu! :D

 

Ingame :)


Nu skall jag ut i fina vädret!

 


Kommentarer
Postat av: Vinterflickan

SJUKT SÖTA!!

2010-03-04 @ 08:54:18
Postat av: Fanny

aww. jag tycker kissekatten är sötast ^^

2010-03-04 @ 09:54:57
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0