25 Mars 2010

Sååå, äntligen tid att skriva lite.
Det börjar se tomt ut här nu, ca hälften av alla saker är borta och nere i kinna. Skönt. Förhoppningsvis börjar vi bo där nästa vecka! Jag hoppas det iaf, behöver få igång kaninerna nu efter att dom suttit sålänge nu före och under flytten. Den 10e april redan skall vi ner till skåne och tävla! Vore ju kul om dom orkade mer än 2 hinder utan att dö^^ Det blir också debuten för Jack och Gustav. Skall bli så kul!

Så fort vi är nere helt börjar också min stora renovering av hinder! Pappa har varit snäll och köpt skivor så nu skall alla bottenplattor på nästan alla hinder bytas ut och få nya skruvar och bli helt ommålade! Även bommarna skall målas/tejapas om. Tycker jag fortfarande det är lika kul att pyssla med efter allt är klart så skall jag nog bygga ett gäng egna med!

btw..Nu går snart mitt WoW-account ut. Känns lite trist med tanke på vad kul man haft de senaste 1,5 året och vad mycket härliga människor man lärt känna och träffat som man inte skulle träffat annars. Dock känns det väldigt skönt och avslappnat utan. Får tid till så mycket annat och till så mycket andra spel som jag vill spela; Sims 3 och Spore tex!
Självklart kommer jag sakna Poetica och Xandriana; mina 2 lvl 80's och alla mina små alts men dom mår nog bra av en lång semester ;)
Ganska sjukt att man fäster sig vid en spelfigur så mycket...eller kanske inte om man tänker hur många timmar man lagt på den...jag vet inte.
Beslutet är iaf taget och jag tänker hålla fast vid det, iaf över sommaren. Dom säger att den skall bli varm; isf skall jag försöka vara ute så mycket det bara går och ta igen all tid ute jag gick miste om förra sommaren.

Nog babblat, nu blir det kaffe och macka!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag joinar dig ute! har suttit inne vid datorn för mycker under fina sommardagar.

2010-03-25 @ 19:06:47
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0