100308

Urk vilken dag, blev kvar för länge i sängen som vanligt.. ingen motivation att gå upp alls, är ju så skönt att ligga under varma täcket :)
Tagit en del beslut idag, angående flytten o.s.v. Har även mejlat mitt intresse till Marks Ridklubb, så nu hoppas jag på plats så jag kan börja rida lektion igen!

Sen har jag även tagit ett beslut som jag inte riktigt vet hur jag skall göra med... är dock nästan en månad kvar innan det kommer påverka mig men jag vet inte hur jag skall göra...


 

Jupp, jag har stängt av betalningen på mitt WoW-konto. Har tänkt på det ett tag nu och vet fortfarande inte hur jag kommer göra när 4 april närmar sig. Vi får väl se. Tänker som så att för dom pengarna kan jag få en extra ridlektion i månaden ;)


Näe, nu blir det kaffe!


Kommentarer
Postat av: Karin

Heja ridningen! ;P

2010-03-09 @ 19:33:49
URL: http://charmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0