100306

oj, vilken tid det tog för mig att få till datumet i rubriken, först blev det 090606 mm juni, önsketänkande..sen fick jag inte till 10, det skall ju vara en nolla först...eller nä, inte längre xD

Idag är det sol och superfint väder! Har precis varit ute och grejat med kaninerna. Tyvärr kan jag fortfarande inte få loss all skit i burarna efterssom det va -20grader i natt =/ Skönt va det ute iaf och sålänge det inte kommer mer snö så blir det bara mindre för var dag som går, om ett par dar kanske parkeringsplatsen är fri från is! så skall jag dra ut ett gäng hinder och träna mina små :)

Glittra och Villes ögon gillar inte kylan, dom har haft problem hela vintern och även förra vintern om jag inte minns helt tokigt. Det bara rinner och rinner, tvättade av dem idag så nu ser det lite bättre ut. Hoppas det blir varmare snart även nattetid. Vill ju ha vår och sommar! Tävlingsdagar på stora gröna gräsmattor, tunna kläder, superglada kaniner som sitter i skuggan och knaprar maskrosblad efter avslutat lopp, massa flams och trams...nä, nu sitter jag här och drömmer.. Dags att göra nått vettigt, typ dyka ner i ett par bananlådor eller nått.


puss<3






Världens finaste Link; Evolution's Great Champion Windwaker.
Han föddes i Tops första kull och fyller hela 5 år i år!
Visst ser det varmt, skönt och lockande ut med den gröna gräsmattan???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0