Här va det glest med inlägg!

men nu kommer ett nytt!

Igår blev jag medlem i Bioklubben igen! Har inte vart det på hur många år som helst men nu föll det sig så att man va tvungen att va medlem om man ville boka biljetter till Eclipse igår istället för att vänta tills idag :D Det är ju faktiskt gratis så ^^
Jag och Amanda ville absolut gå på premiärdagen så vågade inte vänta en hel dag med att boka när de flesta bra platser redan va bokade.
Så 30 Juni är det dags :D *längtar*
Innan dess måste jag köpa de andra två på DVD så jag kan se dem precis innan!





å bebisarna växer så det knakar, på tisdag är dom redan 5 veckor, mer bilder på dem kommer då! Nu skall jag ge mig iväg till dem och fixa burar och grejer inför imorgon. Då ger jag och Viktor oss iväg till Tollarp för årets Breeders Trophy! Då kommer jag även få hem en ny liten tös, nämnligen lilla Linsen eller Pralinens Twilight som hon egentligen heter, skall bli så skoj! eh.. om ni undrar...hennes mamma kallas Ärtan, därför blev hon en liten Lins! :D

Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0