Tävla!

Nu är jag glad! Har precis anmält mig till Västkustens tävling den 21a! Har inte tävlat på jättelänge så det skall bli jätteroligt! Jag räknar inte med några placeringar direkt efterssom mina stackare är i usel kondis *skyller på snön*, kan ju inte ens ha ute dom i hagen efterssom gallren bara sticker upp 20cm över snön xD Skall bli så sjukt kul att träffa alla och vara lite social! Tror kaninerna uppskattar att komma hemifrån med. Dessutom blir det jättebra miljöträning för Jack och Gustav, speciellt Jack behöver det.. Såklart skall det bli superkul att se dom debutera med! En som knappt rör sig och en som inte kan sitta still :) 


Nu blir det kaffe!
Sen skall jag visa vad som rammlade ner i brevlådan idag :D

På tal om Gustav; Gustavar kommer i många former och storlekar ;)





GUSTAV x 2 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0