Sova på natten? näe..

Var ju vaken så sjukt länge igår så här sitter jag än.. min mage bubblar och jag känner verkligen inte för att gå och lägga mig. Ville iaf försöka göra någon nytta sittandes så jag bar hit min överfulla påse med nagellack och diverse annat nagelstuff och gjorde en storrensning! Sen la jag allt i en ny sötare papperspåse istället; om jag inte minns fel så fick jag den när jag köpte min mjukis-kitty i japan. Visst blev det fint? ^^

  

Imorgon skall jag försöka ta itu med resten av badrummet och bara ha det alldra nödvändigaste kvar uppe på hyllorna. Om orken finns där skall jag göra ordentligt rent under badkaret så blir det inte så mycket att städa när vi väl skall lämna huset. Vi får väl se, ser inte efram imot morgondagen alls längre :P

puss<3

 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Man borde rensa sitt smink/lack oftare. Det är mycket som inte fungerarXD i alla fall hos mig ^^;

2010-02-27 @ 10:02:14
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0