Sjuk men gla'!

Usch, nu har jag gått och blivit sjuk igen... spytt och grejjat i natt =( Blir inget årsmöte för mig imorgon, fan, jag som verkligen hade sett fram imot det =( 

Trots detta är det en sjukt bra dag idag! Snön har börjat smälta!!! Det enda man hör ute är "dropp dropp dropp" och en massa småfåglar (=vårfåglar) som vaknat till liv. Hur underbart är inte det!?! När kaninerna fick sin mat innan fick jag något infall och slängde mig på rygg i en snödriva och tittade upp, vad ser jag då? Blå himmel med massa små vita flyffiga moln! Lyckan här är stor imellan toabesöken vill jag lova:)

 

Om en månad kan man nog börja gå ut utan jacka utan att frysa ihjäl? Hoppas! Nu skall jag krypa ner i soffan och vila hela dagen, förhoppningsvis orkar jag raida ikväll. Har satt ihop en 25-manna ICC tillsammans med ett annat guild nämnligen!

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0