Första inlägget 2010

Haha, det dröjde visst enda till februari! Så det kan gå ibland, men nu är jag (kanske) tillbaka.
Så vad har hänt hittils i år med lilla mig? Inte så mycket, fortfarande inget jobb, men det gör inte så mycket eftersom vi flyttar så fort vi bara kan. Har fått en trea i Kinna från och med 1a mars! Helt underbart. Problemet är bara all snö, kaninernas burar sitter fast stenhårt och går inte att rubba, skall ner till päronen den 21a och plocka med mig pappas värmepistol upp och sen om jag kan få loss dom. Tills dess så packar vi ner allt vi kan och slänger säckvis med skit och saker som vi inte orkar plocka med oss. 13 bananlådor i köket är redan klara, blir nog 4-5st till innan allt som vi fortfarande behöver är nere. Allt pyssel är nere och 2 lådor med skor samt ett helt gäng med papperspåsar som är fulla med vår och sommarkläder. Sjukt kul att se allt bara försvinna. Denna gången märker jag alla lådor nogrannt med vad det är i dom för att det skall bli både roligare och lättare att packa upp allt.

En sjukt rolig guildträff har vi också hunnit med i år. I sammband med min födelsedag droppade det in nördiga WoW-spelare här en efter en och vi hade sjukt kul!
Tyvärr glömde vi fota allihopa tillsammans men det får vi väl ta nästa gång! ;)

Nu blir det något att äta och sen skall vi åka och handla!

kram på er!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kul att ni kommer närmare :D

2010-02-13 @ 17:28:29
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0