<3

Glad <3-dag på er! (eller vad man nu säger;))
Har precis kommit in från en kylig promenad med hunden, det är ganska skönt ute idag faktiskt och det börjar kännas som om det går mot vår trots all snö, skall dock inte säga för mycket, häromdan när jag sa ungefär likadant så snöade det morgonen efter...

Kaninerna verkade också lite extra glada idag, alla va jättemysiga och ville ha massa klappar, till och med Gustav kom fram och va supermysig, blir inte klok på den kaninen; han har lixom två personligheter imellanåt. Capella gjorde ett gigantiskt glädjeskutt rakt ut ur buren när jag öppnade men hoppade snabbt in igen när maten kom, inte kan man tro att tanten fyller hela 9 år i år.

Nu sitter jag och dricker Cola och äter Wild Chips, sjukt gott mellanmål även fast Colan kanske inte är det nyttigaste jag kunde hitta men inte desto mindre gott för det ;)





Troll och gissa blev väldigt intresserade av chipsen xD






Nu blir det lite WoW, idag börjar Lunar Festival så jag har lite achievment att skaffa! :D
Puss<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0