Internet igen!

Så då var internet tillbaka igen, fortfarande mobilt vårt fasta kommerden 21e!  Förhoppningsvis blir det lite tätare uppdateringar från och med nu när jag faktiskt gör saker på dagarna som jag kan skriva om ^^

Igår var vi näst sista vändan till skövde. Nu är det bara skräp och ett par kaninburar kvar att hämta innan flyttstädet den 27e! Vi har bokat en firma som fixar det tack och lov! varken orkar eller kan, har fått sjukt ont i ryggen och det vill inte ge sig. Har inte problem med att böjja mig ner men jag kan för tillvället varken titta ner eller åt vänster xD

2 tävlingar har jag hunnit med i helgen, i lördags var vi i skåne och i söndags ca 15 min hemifrån mig. Kaninerna var ganska otränade eller ganska brunstiga :P På lördagen inledde världens finaste 6-åriga tant Glimma med att nolla elitbana för att i andra komma på att "nä, nu räker det faktiskt..." Hon hade då bara rivit ett enda hinder och hade 3st kvar. Är dock inte varken besviken eller speciellt förvnad. Efter 6 år med Glimma så vet jag hur hon är ^^ Hennes dotter Glittra är väldigt lik mamma (på gott och ont) och brunstade även hon...
På söndagen dubuterade mina småpojkar Gustav och Jack. Gustav snurrade runt runt och hotade mig så vi hann tyvärr inte i mål men vilka hopp han gjorde dom hinderna han kom över! Dom hade kunnat vara minst i msv-höjd utan att det hade varit några problem xD Han tar i så att han sprängs typ. För Jack gick det så mycket bättre än vad jag trodde, han tuffade till sig ordentligt och gick 0+0! Han är så sjukt lik pappa Trias...damsög banan med näsan, hoppade stillastående och bara svävade över hur lätt som helst.

Slänger upp några bilder från lördagen;


 

Trias-dottern Skärbos Memory "Yra"
Så sjukt lik pappa!






Gustavs pappa! Solvindens Gr CH Spicy Rooibos "Josif"





"Glimma"; Onyx CH Poetic Tara
Min tant på snart 6,5 år!





"Ville" Evolution's Something Diabolical, Efter Top och Glimma, född i mitt kök xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0