Gustav (II) 14/10-2010

Håller på att bygga nya hagar till kaninerna som dom kan vara ute i hela dagarna :) Varje hage är 2x2 kompostnät stora (lite större än 4kvm/kanin) med diverse vedträn, pallar och annat skoj i. Just nu finns det 6 st men jag hoppas att jag har nät till att bygga åtmindstånde lika många till så att sågott som alla kan vara ute sammtidigt. Det går även lätt att öppna upp mellan hagarna ifall jag skulle vilja göra dom större!

Här är iaf Gustav när han testade sin hage, i bakgrunden finns Jack och Glittra med.
Imorgon hoppas jag på fint väder så kommer det bilder på resten av kaninerna med :)






Kommer antagligen bli ganska mycket bilder härdanefter som jag kanske redan nämnt... Orkar inte ha 2 ställen att ladda upp bilder på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0