God Morgon!

Jag vet att klockan är över 12 men jag gick iaf upp före 12 ^^ Sitter och dricker kaffe och funderar på vad jag skall göra idag. Behöver gå upp till kaninerna och städa burar. Sen skall de två som sitter i inneburar få sina vanliga burar idag med; skall bara sätta ihop dem. Skall skriva ut lite burskyltar innan jag går, de gamla är ganska väck ^^

För er som inte vet så har jag under denna förhoppningsvis korta perioden i lägenhet kaninerna hos mamma och pappa, tar 10 min att gå dit och jag baldakerar typ halva garaget och strörsta delen av trädgården :D Det enda negatvia med det förutom att dom inte är utanför fönstret är väl att jag får hålla koll på pappa efterssom han alltid tycker att dom ser så hungriga ut! :P

Någon dag nästa vecka blir det en efterlängtad tripp till IKEA! Vi måste ha en köksbänk NU! Alla skåpen är fullproppade med saker och kastruller och stekpannor står på en liten byrå brevid som egentligen skall stå i hallen xD Dessutom finns det ingenstanns att stå och baka på (inte heller att laga mat på)! Jag som är så sjukt sugen på att göra muffins!

Funderar lite på om skroten har öppet på lördagar...skulle behöva tyg till en sak..


Näe, nu blir det macka och sen drar jag!
kram på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0