Trött?

Näe, bara typ hög på panodil haha nä inte riktigt så illa men inte det minsta trött fast jag mår skit. Jag som skulle till arbetsförmedlingen imorgon, lär väl inte bli något med det heller nu antar jag, får se om jag hinner på fredag.

Imorgon måste jag iaf koncentrera mig på att bli frisk så att jag kan åka och tävla till helgen! viktigt, viktigt! Vill ju inte missa KM! =)

Har lite ångest över vad jag skall göra nu...Jag kan;
1) Ta en nektarin, bädda ner mig i soffan och zappa runt bland skitprogram.
2) Ta en nektarin, bädda ner mig i soffan och kollar på ett avsnitt av Legend of the Seeker på datorn.
3) Ta en nektarin, bädda ner mig i soffan eller sängen och fortsätta virka på min gris.
4) Bädda ner mig i sängen och sova.

Fyran är uteslutet, jag kommer inte sova på flera timmar, hatar att ligga vaken. Funderar på att kombinera 1 & 3 eller 2 & 3.. skall fortsätta på grisen iaf eller börja på dom små bebistofflorna jag vart sugen på att göra så länge.

Aja, får väl se, ursäkta för mitt urtråkiga inlägg men jag gillar att skriva på denna datorn, den är så liten och mysig :D

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0