Kaniner, kaniner, kaniner...

Ungefär vad min dag bestått av, massor av kaniner! Har städat burar, hopptränat, konditionstränat och skrivit massa text till kommande hemsidan om dom :) Egentligen skulle det finnas massor med söta bilder i detta inlägget men kameran ville inte följa med ut idag (ok jag glömde den) så är det lika fint väder imorgon så skall jag ta och fota lite då.

Just nu jobbas det på konditionen hos sammtliga av tävlingskaninerna så de har fått vara ute och springa 2 gånger var i sele idag och de andra varsinn gång. Dessutom har jag börjat träna upp Mulle som är Magnus kanin. Han har tävlat några gånger men inte varit direkt intresserad av att hoppa så han har blivit mer som en maskot här hemma men nu. Idag så klämde iaf Magnus ur sig att han betalar Mulles startavgifter så då fick jag sätta fart och lillkillen verkar ha mognat till sig en aning, för han hoppade jättefint och sprang som en liten tok. Vem vet? Det kanske skulle kunna bli hoppkanin av honom trots allt ;)

Nu skall jag hoppa i säng! Imon skall jag köra Magnus till skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0