Dygnsrytm?

Jao, nu har det hänt igen! Min dygnsrytm är helt åt pipan.. men men, det löser väl sig på måndagmorron när jag måste gå upp tidigt för att köra Magnus till skolan. Så ja ja... skit samma.

Idag har jag och Magnus börjat fixa sovrummet, det ser föräkligt ut med flyttlådor och skit överallt. Mycket e klart och borta men en hel del kvar. Skall försöka fixa klart allt imon så jag kan gå igenom hela min garderob sen. Mycket som säkert kan säljas och mycket som säkert behöver inhandlas ;) Jag har tex slängt 4 par strumpbyxor och leggins idag. Har ju en liten garderob som man går in i, funderar fortfarande på hur denna skall inredas men jag har massa smarta ideer!

Nu skall jag virka lite tror jag. Har ju en Hello Kitty-docka som skall bli klar nån gång ;)


btw; jag har gått ner 1,5kg sen i måndags! Det funkar!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0