090910

Kommer vara så sjukt trött imorgon! Kommer ju knappast kunna sova än på några timmar och halv 2 skall jag hämta Carro på Skövde station. Innan dess måste jag hunnit med massa saker, bla vart och skrivit in mig hos arbetsförmedlingen...gillar inte arbetsförmedlingen alls men vill jag ha ut några pengar innan jag fått jobb så har jag inte så mycket att välja på tyvärr... Måste betala lite räkningar, fixa allt inför lördag; jag och Carro åker antagligen ganska tidigt, räknar med ca 3 timmars bilåkande, måste handla mat, ta ut pengar, gå till apoteket m.m, m.m, m.m. SUCK! Det löser väl sig förhoppningsvis.

Har blivit så sjukt WoW-sugen med men har betslutat att hålla ut tills måndag när mitt dygn förhoppningsvis är lite mer åt rätt håll. Längtar till nästa expansion, lite trist att vi kommer mista Orgrimmar bara =( Jag gillar ju Orgrimmar... Sen har jag en hel del grejjer jag vill ha avklarade innan expansionen så jag hoppas inte att den kommer alltför snart.

Nu skall jag kollar på CSI och äta något, bra ätit 10points än idag så jag är hungrig...
Sen blir det anatgligen något avsnitt av Legend of The Seeker och sen så skall jag försöka sova iaf innan klockan 3..Då borde jag kunna ta mig upp vid 10 iaf :)

Nu skall jag fortsätta virka på min sköldpadda!

Natti Natti!






Kommentarer
Postat av: Fanny

Tydligen ska vi inte mista orgrimmar, men det ska bli ombyggt eller något sånt :)

2009-09-14 @ 00:39:04
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0