090909

oj...090909! :D

Tröttsam dag...halsen gör ont,ont ont och jag har suttit halva dan med papperstussar instoppade i näsan för att det inte skall rinna; är så tät att jag kan inte snyta mig (och inte snöra in det) så det bara rinner å rinner...mysigt!
Inte har jag fått virkat något nytt heller, har fått en knöl på mitt långfinger som gör ont så försöker låta bli men kan nog inte hålla mig mycket längre :D

Nä, nu skall jag försöka sluta gnälla...igen :)

Har kommit på att jag behöver en ny hona (kanin, för er som inte förstod det;)). Jag vill inte ha nån hona, men hela den där avelsbiten fungerar inte så bra utan en...får väl se om jag hittar nån fin som inte är släkt med allt...
Hittade faktiskt en kull häromdan som va väääldigt intressant men nä då, det var bara hanar i den kullen såklart..

Nu skall jag bädda ner mig igen med en kopp kaffe, lite garn och en virknål så får vi se vad det blir :D

Skriver mer senare kanske.
kram på er!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fisse + Lukas-hona ^^

2009-09-10 @ 15:16:16
URL: http://piranahplant.blogspot.com
Postat av: Empa

nej, där vill jag ha en hane :P tror jag...

2009-09-10 @ 23:08:46
URL: http://poetica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0