090901

Gick upp för en halvtimme sen ungefär; så går det när man sitter och kollar på TV tills kl 3 på natten xD
Jag och Gissa hade en jätteskön kvällspromenad vid halv 4 inatt (imorse :P). Jag älskar att vara ute och gå vid den tiden, man slipper möta folk och allt är bara lugn och ro. Tyvärr är jag för feg för att våga gå in i skogen vid den tiden så det blir runt husen i området :P

Idag var det meningen att jag skulle gå till arbetsförmedlingen men efterssom dom skulle ha nått utbildningstjaffs idag så får det bli imorgon istället. Hatar att det skuts upp hela tiden! Vill ju bara komma dit och få skiten avklarad så att jag kan börja söka jobb på ennu mera allvar än vad jag redan gör!

Nu skall jag ta en sväng med Gissa och sen skall jag gå ut och fixa lite i kaningården.
På tal om kaniner så betalde jag precis in min medlemsavgift idag; så nu är jag Västkustare<3 igen!

bye bye!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Empa.. Hur lever livet?? Vadå söka jobb, pluggar du inte längre?? Kraaaam Jessica

2009-09-01 @ 20:42:00
URL: http://jesshh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0