YEY!

Idag är det 99,99999% säkerhet på att Freja och Trias bebisar är en hane och en hona. Vilket betyder att jag får min shecktecknade mini-Triaspojke! Hoppas inte lillpojken får för sig att helt plötsligt byta men det skall nog mycket till!

Så helt plötsligt kommer jag ha två småpojkar i nästan samma ålder. Gustav är exakt 2 veckor äldre än Jack. Är så glad att jag valde just Gustav ur hans kull; hade jag tagit den viltgulbrokade hade det vart som att ha en Top och Trias igen och det vill jag inte, vill inte omedvetet börja jämnföra^^ De är trots allt två små egna personligheter men Jack kommer endå va min lilla mini-Trias, det går ju inte att undvika :D

Nu skall jag nog spela lite WoW :D

kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0