Tröttast igen...

Jag måste vara världens tröttaste person just nu. Världens tröttaste med världens huvudvärk...tror jag har en fin höstförkylning ´som är på väg att bryta ut, fått feber nu =( Hatar hösten även fast det är sjukt fint ute i skogen.
Idag sov jag till 15 och låg i sängen till 16, vet inte alls vad som hänt med dygnet här bara att jag är sååå sjukt trött när jag vaknar att jag inte kan komma mig ur sängen. Blä på hösten och blä på att inte ha något direkt att göra förutom WoW. Imon skall jag se till att komma iväg och handla. Skall köpa nya betterier till min kamera så jag kan få arslet ur vagnen och fota lite kläder som jag aldrig använder. Tänkte att jag ev. kunde få in lite pengar :D Har även en hel hög med halvfärdiga dreads som borde värmas och säljas, men varför gör jag inte dom? För att jag spelar WoW!! XD Attans!




Som sagt, hösten är fin ute i skogen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0