Tävling 18 Oktober

 En liten men jättemysig tävling i Ytterby. Inte jättemånga starter så vi var färdiga redan klockan 14! Skönt att komma tillbaka till Kinna i tid efterssom jag bara sov en timma i natt typ.

Trias och Ville fäller som sjutton så dom gick väl lite sådär :P Mulle börjar komma igång nu! Springer som en liten blådåre men behöver lite erfarenhet av olika hinder för att bli säker men 2+1 med jättebra tid blev det iaf!

Flickorna va jätteduktiga! Glimma gick 2+1 i Rak Elit och Glittra gick 1+1 i Rak Svår vilket ledde till ännu en pinne! Så nu har hon två! Båda tjejerna fick varsin tredjeplacering!

    

Fick en hundskål med tre bollar och ett ben och ett öppet salt och pepparkar med tillhörande grovsalt!

(Här skulle det ligga bilder på bla. Gustav med sina bollar och på Malin och Amanda<3 från tävlingen men min dator gillar inte att ladda upp bilder nu så jag får lägga upp dom senare!)








Bästa bilden ever! Sötaste Malin och min sötaste bil<3

Nu skall jag gå och lägga mig! Är så sjukt trött!

Gonatt<3


Kommentarer
Postat av: Blåbäret

Uuunderbara bilder, haha.. <3 Jag är ju enormt snygg får jag säga.. xD

2009-10-20 @ 22:12:01
Postat av: Amanda

Sa ju att jag blir dålig på bild haha :D

2009-10-22 @ 17:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0