Snark!

Fattar inte hur jag lyckas...inte alls faktiskt. I förrgår kom jag med den mycket smarta idén att jag skulle dygna för att få lite ordning på min dygnsmrytm, det började bra; snackade skit med Daniel på skype hela natten tills kl 10 på morgonen då Carro dök upp för att det var dags för henne att hämta hem Tyra och Ella som bott här ett tag medans hon flyttat. När Carro åkte kl 12 var det skype med Malin och Daniel som hjlpte mig hålla mig vaken en stund till. Det gick bra tills jag la mig på en madrass på golvet...dom pratade fortfarande i mina öron men jag va allmänt väck tror jag :P Slocknade iaf 3 timmar, hade nog sovit ännu längre men kom på att det var raid klockan 20.00. Tyvärr kom vi inte igång med raidandet kl 8 efterssom vi inte hittade någon offtank och när vi väl kom igång var klockan över 9 xD Tre timmar senare var vi äntligen klara utan några större problem :) Det var väl ren tur vissa gånger att jag inte gav iväg allt som droppade till fel personer för att jag va så trött xD Efter lite småvelande och en ToC HC loggade jag äntligen ut och fick gå och lägga mig kl 2 (!); vilket betyder att mitt vända-dygnet-projekt misslyckades totalt, sov 13 timmar i sträck så nu är jag på samma bana igen. Fick en ny trinket iaf så jag är glad att jag var med :D


Och lite Troll-nyheter!
Lillkissen har precis avslutat sin antibiotikakur och äter heller inget smärtstillande längre. Han är inte jätte glad över sin nya mat men äter den efter lite övertalning. Så han mår bra nu, lika pigg som vanligt och även lika busig imellanåt :)

Nu skall jag nog spela lite WoW ^^
Go Natt på er! 

Kommentarer
Postat av: Fanny

den trinketen har jag på piranah ^^

2009-10-12 @ 12:20:13
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0