Smider planer..



Japp, sitter här i soffan och smider planer...planer som handlar om min garderob! Älskar min garderob men inte innehållet. Alldeles för mycket skit som bara ligger; vill ju köpa massa nytt nu inför vintern! Har ju fortfarande inte tagit tag i saken men jag MÅSTE göra det morgon. Magnus skall vara i skolan kl 8 och jag skall köra honom dit. Orkar man stanna uppe sen eller kommer jag va tvungen att gå och lägga mig efter? Jag är så seg vid den tiden ju. Tänkte att jag både kunde fixa garderoben och röjja ut allt ur rummet som skall målas så att vi kan få det målat nån jäkla gång. Sen måste jag fixa det halv-färdiga baddrummet med och städa ett par kaninburar.

Om mindre än två veckor är det SM! Kaninerna jag skall tävla (Glimma och Trias) är allmänt fälliga och har dålig kondis så tänkte att båda skall ut och springa i sele varje dag fram tills dess nu! Efter SM får jag även ta tag i de andra, framförallt Ville men dom får vara nöjda med att gå i hagarna tills dess... vilket dom nog inte klagar över ^^  Jag är väl medveten om att jag endå inte kommer att vara med och slåss över topplaceringarna men det är roligare om kaninerna orkar igenom banorna utan att typ dö; SM-banor är trots allt ganska så krävande (och det skall dom ju självklart vara med ;)).
Skall bli så sjukt kul med SM, träffa allt folk man inte träffar så ofta och bara softa! Höjdpunkten kommer ju endå såklart vara att jag får träffa och ta hem min lilla Gustav!
Är det fint väder imorgon kommer jag nog pyssla en del ute!

Usch va mycket det blev... kommer ju inte bli någon tid för WoW... fast det kommer det bli endå ;) tyvärr...eller nått...

Nu skall jag kolla på Cold Case och dricka upp min Grappo!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0