Skräp skräp och ännu mer skräp!

Idag har vi varit två omgångar på återvinningscentralen och slängt mängder med kartonger och burkar och annat stuff som stod och tog upp plats i garaget. En påse stod lite undangömd i ett hörn och den har nog stått där ett tag; typ ett år för en av mjölkkartongerna var från Oktober 2008! Blää, tur att dom var rengjorda xD Är lite halvtrist att hålla på att sortera men man får galet lite skräp att slänga i soptunnan, framförallt när man har kompost med ^^ Sen är det ju bra för massa andra anledningar med ni vet ;) Naturen och sånt :)

Naturligtvis har jag spelat WoW med. Idag har min Bloodelf Präst Xandriana fått dinga 56 och förhoppningsvis skall hon närma sig 57 innan jag hoppar i sängen. Min förhoppning är att få henne ut till Outland imorgon!
Ja, jag är lite trött på Poetica för tillfället, eller nä, jag är trött på att göra heroics; det är ingen utmaning längre, man bara rusar igenom, allt går lixom på rutin på något läskigt sätt. Eller så har jag gjort dom för många gånger helt enkelt.

Nä, åter till Xandriana och vackra Winterspring!

Kram på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0