Mys i soffan!

Sitter här och har en jättenajs myskväll för mig själv i soffan med både datorn, TVn och en stor kopp Te, för en stund sen fick även ett par panodil slinka ner så nu mår jag mycket bättre. Ät trött men inte sömmning och dessutom sjukt nyfiken på nästa avsnitt av Law and order så att gå och lägga sig får vänta  en timma till. Det är sjukt najs med denna lilla datorn! Annars skulle det då inte blivit mycket bloggande av vill jag lova... om jag skulle blogga alls, typ 99% av mina inlägg skrivs ju från denna ^^ Skall ta och städa den någon dag bara, på tog för mycket skit som inte behöver vara här.

Förut fick jag nått ryck att slänga saker...så jag gick till badrummet! Har hittills nästan slängt en hel sopsäck(!) med skit bara från badrummet! Jag är inte ens halvfärdig så det är vad jag skall pyssla med imorgon. Tänk att jag äntligen fått tummen ur och börjat ^^

Naturligvis har jag spelat WoW med idag, inte gjort nått direkt vettigt förutom daily hc och några dailys. Även min präst fick röra på benen lite i ett dungeon tillsammans med Magnus och Markus. Markus behövde reputation för att komma in på hc för att avsluta sitt druidquest och då passade det ju bra med en hel massa XP till mig:D

Dags att äta nått lite och sen sängen!

kram på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0