Bloggar från Kinna!

Ja, här sitter jag på min lilla pall och mitt minililla bord och inte har något alls för mig, är sjukt uttråkad! Finns verkligen ingenting att göra här när det inte är något på TV. Har lite funderingar på att bädda ner mig och lyssna på min bok men är lite för rastlös för att göra det efter tre koppar kaffe... det finns inget koffeinfritt kaffe i detta huset tyvärr... Så jag får väl sitta här och skriva om lite halvt meningslösa saker och hoppas på att någn iaf läser hit :D

Idag hittade jag min filofax!<3 Underbart, inte för att jag gör så mycket just nu men är annars sjukt vilsen utan den! HIttade även min söta Hello Kitty-klocka! Funderar på om jag mot förmodan under min diet blivit smalare runt handlederna för den sitter så löst att den glider runt och kliar. Har inget minne av att den gjort det förut. Jag som inte trodde att jag kunde bli smalare runt handlederna utan att bara vara skinn och ben...

På tal om dieten. Jag har slutat, har gått ner det jag ville + lite till och jag minskar lustigt nog fortfarande trots att jag typ äter skit igen. Är snart nere på 50kg! Nu får det räcka! Har iaf minskat 11,5cm runt midjan, 2 kärlekshandtag borta (!) , 4 cm runt vardera lår och 5 cm på höften (typ ännu mera rumpa som försvunnit). Har även förlorat typ 1 cm runt halsen, hur nu det gick till för det syns inte...jaja. Och nej! mina nyckelben sticker inte ut, jag har ingen anorexiahaka och nej, nej, nej, jag har INTE anorexia...som en viss person fått för sig...SUCK! Så oroa er inte ^^


Här sitter jag!



Här skall jag sova, om ni kollar riktigt noga så har dock Gustav intagit min plats men han sysns nästan inte xD


En annan sak! Såg just att sötaste Foki vann "Årets Blogg" Oj, vad glad jag blev! Typ den enda blogg där det inte bara står om "igår va jag ute och söp" Eller "åhh, måste gå och fylla i mina läppar igen" eller "OJ, va tjock jag är!!! Alla borde verkligen tänka på sin vikt". Nåja, vad jag vill säga är att jag tycker hon har en väldigt sund inställning till mycket! Hon skryter inte, tjatar inte om pengar och hur mycket hon ev. tjänar. Vettig nog att avstå helt från alkohol och rökning och inte ett ord om bantning eller likanande (inte för att hon skulle behöva tjata om det men ni förstår vad jag menar). Hon är helt enkelt ett bra förebild anser iaf jag!

Nä, dags att sluta skriva om ingenting ^^


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vem är det som tror att du har anorexia? haha

2009-10-18 @ 17:55:59
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0