Vinter..

Ja, nu är det vinter och jag är extra seg. Så även på att blogga. Det händer verkligen inget kul värt att berätta om men jag har en hel del saker på gång så förhoppningsvis blir det lite fler inlägg snart.

De senaste dagarna har jag dragit ner mitt WoW-spelande ganska så drastiskt faktiskt, vilket känns jätteskönt. Jag spelar fortfarande varje dag men inte på långa vägar lika mycket. Nu har jag som sagt massa andra saker på gång som jag måste få tid med, bara jag hittar kameran så skall jag försöka slänga upp bilder på det med :D

Har föresten gjort något ikväll som jag inte gjort på länge! Som dessutom var jättekul! Jag lockade håret :D Inte jätte nogrannt men det blev jättefint och det va skönt avslappnande att sitta i soffan och pyssla med det. Dock måste jag köpa ett bättre värmeskydd samt gå och klippa mina stackars toppar nån gång.

Sen har jag bokat biljetter till New Moon! Skall gå måndagen den 23e tillsammans med Amanda och hennes kompis i Jönköping! Skall bli jättekul och jag ser verkligen fram imot att se den! Ettan såg jag på bio tre (!) gånger xD

Nä, nu skall jag fortsätta att skriva min önskelista inför jul som mamma bad mig om ^^ Hittills innehåller den en kamera, en kameraskrivare och en locktång :D

 

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0