Snart sova!

Nu är det strax dax att hoppa i säng (redan!). Är sjukt trött efter att faktiskt gått upp i "normal" tid idag. Inte mycket att berätta annars förutom att jag drar till Kinna imorgon. Jag och pappa skall åka runt och kolla på min julklappskamera; förhoppningsvis finns den någonstanns till bra pris så jag kan få den redan imorgon! :D Träffar ju antagligen inte dom innan nästa år som det ser ut nu =/  Så helt plötsligt kanske bloggen blir lite roligare igen :P Tänkte ev. att jag skulle börja använda bilddagboken igen, va ju nått år sen sist, dår väl se. Skall även passa på att formatera om denna lilla datorn imorgon kväll när jag endå inte har något att göra, sortera bilder och slänga bilder som endå inte är nått vettigt att spara.
Nä, nu sova!

kram på er <3





TROLL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0