Skitliv

Fan va allt suger imellanåt. Har haft en rent sagt förjävlig dag och den blir bara jävligare och jävligare...tror jag gått och blivit sjuk; tänker dock inte gå in på några symtom här för..nä, det räcker så :P Endå satt jag vid datorn och gjore ToC i tre timmar..nä wipade  ToC i tre timmar, suck. Vi har väl typ 10 pers i guildet som mer eller mindre är gearade för ToC10, förra veckan när det typ va första gången för nästan alla gick det helt kalas! Denna veckan va inte alla där och tanken dök aldrig upp så vi fick pugga och allt va för jävligt och folk hade inte gear och och och...nä ve och fasa nu skall jag sluta gnälla! Det har vart nog med sånt hittills...

Över till något roligare!

Har efter långt uppehåll börjat läsa Manga igen! Hittade en hög i bokhyllan och blev sugen! Läser just nu supergulliga Tokyo Mew Mew, sjukt söt serie med en och annan svordom imellanåt (helt klockrent!). Köpte bok 1-4 för 19kr/st på nån bokrea för över ett år sen men har inte läst dom än. Nu är jag snart klar med bok 1.

Nu kom min älskling med Chokladsmuttisar så nu skall vi mysa framför TVn!
Kram på er sålänge!


Kommentarer
Postat av: Vinterflickan

Tokyo Mew Mew är söta! Har bara sett animen dock, men har funderingar på att läsa mangan med.. =)

2009-11-14 @ 03:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0