Segt!

Ja, jag vet, jag är sjukt seg när det gäller att blogga imellanåt! Men nuså..

Idag är det slappdag, precis som alla andra dagar fast med den skillnaden att jag har ett supergott te som jag sitter och vräker i mig i mängder...måste kissa snart ^^

Den 3:e Dec skall jag gå på nån jobbgrej hos kommunen...ni skall se att jag får jobb lagom till jul, det är väl bra men sammtidigt inte; naturligtvis skall jag jobba om jag får något, men ni förstår vad jag menar?

Så fort jag sitter vid "rätt" dator; dvs den lilla i soffan som så jag slipper krypa runt i allt damm under skrivbordet skall ni få se mer bilder från min nya fina kamera jag fått i lite tidig kombinerad julklapp och födelsedagspresent av mamma och pappa! En sån här är det iaf ;
Samsung ST500


Jag är mycket nöjd; det är superlätt att ta bra bilder; till och med jag klarar av det ;)


Nä, åter till WoW! Mina flickor väntar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0