Natt igen!

Det går verkligen inte att hålla dygnet på rätt håll i detta hemmet så länge inte nån av oss här har jobb/skola att gå till... det är väl bara att vänja sig.

Va och handlade innan och gjorde eget vitlökssmör som vi åt på baguetter, blev riktigt gott! Sen har vi bara suttit och myst framför TVn med cider och tända ljus <3

Tyvärr har min kamera gått sönder, vilket gör bloggen sååå mycket tråkigare? Även mitt liv blir tristare; jag gillar ju att fota allt och ingenting ^^ Dessutom får jag ju inga bilder på mina små ninisar =/
Får hålla mig ett tag, pratade med pappa idag och sa att jag önskar mig en ny kamera i Julklapp så vi får väl hoppas!

Nu blir det en matbit och sen skall jag hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0