091116

Har egetligen inget kul alls att berätta förutom en sak som hände tidigare idag. Jag gick runt i trädgården med ficklampa runt 6-tiden hade precis gett kaninerna mat och bara spanade runt i rabatterna; så kom det en liten rolig tant med JÄTTEhatt och frågade vad jag pysslade och om jag verkligen tyckte det var nödvändigt att gå runt och "spana in" folks trädgårdar när det är mörkt. Jag svarade väl typ att jag ville se hur VÅRA rabatter såg ut. Då fick jag nått litet halvsnäsigt svar att "du borde kanske fråga dom som bor här innan du smyger runt på detta viset" HAHA! "men det är ju min trädgård?" Det fick jag inget svar på, hon bara skenade iväg....tanter.....undrar vart hon hade rymt ifrån...

Nu: WoW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0