Skövde nästa!

Sitter och njuter av mitt "morgonkaffe" för en gångs skulle helt utvilad och inte det minsta slö eller hängig! Första gången på länge. Sommanade klockan 9 i soffan igår, sov där ett par timmar, va ute en snabbis med Gissa och gick å la mig, vaknade vid 11-tiden och gick upp en halvtimme senare.

Snart bär det av in mot Skövde och ICA; måste köpa toapapper och sätte in pengar på Magnus konto. Mitt WoW-account hade nämnligen gått ut idag så paniken var stor! lol... Mitt eget kort fungerar av nån anledning inte att betala nått annat än svenska kronor med...fast det funkade i Japan, nått e skummt med det ..


Måste visa några fina bilder som en kompis tagit på Trias förra sommaren. Visst är han fin???

     
Mellangården's Super Champion Trias
Klicka på bilderna för att se dem större ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0