Vinter!

Nu har det gått och blivit riktig vinter här, med snö och frost och 15 minusgrader, bläääää. Jag föredrar sommar och sol <3

Var iaf ute och gick med Magnus och Gissa och passade på att leka lite med nya kameran.


Gissa älskar snö!
Som sagt, det är massor av snö ute ^^

Jag kommer från och med nu börja använda Bilddagboken lite mer så även fast jag bara lägger upp ett par bilder i varje blogginlägg (eller ingen bild) så räkna med att det kommer ligga bilder där. Adressen dit är apme.bilddagboken.se adda mig som vän om vi inte redan är vänner ^^ Ligger det heller inget blogginlägg upp så kan det betyda att det ligger desto mer bilder där ^^

TILL FANNY: Förstår inte varför jag inte kan godkänna ditt inlägg men jag har ändrat stavningen iaf ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0