Vilken dag...

Fy vilken dag, men nu är den snart över och jag mår bättre och bättre. Denna dan har inte vart min vän kan jag lova. Vart sjukt ledsen, irriterad och arg över mycket/många men nu är det lugnt! *phew*

Har suttit vid "bloggisdatorn" (=lilla rosa minidatorn) i soffan hela dan och bara slösurfat och tittat på TV.  Har även gjort ett par kaniner till. Lägger dom i förra inlägget som jag la upp igår efterssom dom är av samma modell som de; bara andra färger. Det inlägget hittar du HÄR. Lägger upp dem inom några sekunder.

btw, ni läsare var då inget vidare med att skriva kommentarer vilka ni är härromdan;) Fick veta två...som jag redan visste! Fy på er ^^

Kommentarer
Postat av: Ewa

JAG HAR INTE HAFT NÅGON DATOR!!! :(

Men nu har jag fått låna Tinas laptop så nu e jag back on track igen!!! :D



Empa: Jag, Ewa Sofie Lindh läser din blogg!

2009-08-15 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0