Varmt!!!

Jag tror att jag smälter bort snart, det är sjukt varmt både inne och ute. När jag var ute med Gissa imorse mötte vi typ 3-4 joggare i skogen, alltså visst, jag är lat men att gå ut i och springa i denna hettan...nä, jag håller mig i skuggan med ett glas isvatten ^^
Men visst, jag borde börja träna, har några kg som jag borde gå ner (enligt doktorn). Så fort jag har lite pengar att träna för kanske...men så skall man bli motiverad med...ibland önskar jag att jag bott kvar i Göteborg så jag hade haft någon att träna med! Blir så mycket roligare om man är två eller flera. Min plan när det gäller träning är att börja rida på ridskola igen minst en gång i veckan, hitta en Yoga-grupp; har alltid velat testa yoga! Och att chippa mitt Wii så jag kan köpa Wii-fit och träna imellanåt hemma men jag får nog ta en sak i taget.

Det som ligger på inköpslistan härnäst är iaf en Brödmaskin från NetonNet! Gött å vakna upp till doften av nybakat bröd på morgonen; Eller vad tror ni?




Nä, nu skall jag nog slå mig ner i soffan för fram till klockan 20.00 är det TV som gäller. Under en tid har vi nämnligen haft frivisning på några kanaler som vi inte normalt har; en av dem är Discovery Travel ans Living och den har många programm som jag gillar. 19.30 är det "Jon, Kate + 8" och därefter är det "Say yes to the Dress" och fram tills det börjar lär jag sitta och slö-zappa och surfa runt på lilla "bloggdatorn" som ligger i soffan ^^

Ha det bra i hettan så länge och glöm inte att dricka mycket! ^^


Kommentarer
Postat av: Fanny

Brödmaskin? :O Hur funkar den egentligen?



Ja, du skulle bott här så hade vi kunnat träna!

2009-08-09 @ 23:05:18
URL: http://piranahplant.blogspot.com
Postat av: Empa

Du stoppar i ingredienserna och sätter på den så blir det ett bröd^^ Så kan man ställa in den så att det är klart lagom till man går upp på morgonen :D

2009-08-09 @ 23:44:52
URL: http://poetica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0