Uppe med tuppen!

...eller inte :D Gick faktiskt upp klockan 12 vilket är väääldigt tidigt för mig när jag inte somnar före kl 3 på natten ^^ Nu är det iaf snart dags för lite fruskost och sen skall jag åka in till skövde djurklinik och hämta hem Tops aska som har kommit. Så nu skall han få komma hem igen <3

På tal om kaniner!
Trias har hittat en flicka! Nu när jag har möjlighet att börja med kaninerna igen så måste jag ju såklart ha en Triasbebis! Har ju ingen och han är trots allt snart 6 år och som jag tyvärr fått erfara kan det gå ruskigt fort så nu äntligen! :D
Hoppas bara att det blir någon hane i kullen, har vart lite snålt om sånna i tidigare kullar xD
Flickan heter iaf Midgårdsolens Freja och ägs av Fanny. Mer info om Freja finns HÄR.


Annonsen kan ni läsa HÄR
Detta kommer antagligen att bli sista chansen att få en unge efter Trias så passa på! ;)



Nä, dags att packa ihop sig och åka!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0