Smuttisar <3

Smuttisar = Smoothie, nått som vi börjat dricka till frukost de senaste två dagarna. Jättegott och jag blir faktiskt mycket piggare och mättare än om jag äter macka och fil som jag typ gjort....hela livet. Upptäckte att det va billigare att köpa färdiga blandningar av frukter/bär i frysdisken än olia frysta frukter/bär så vi testade en jordgubb/banan. Påsen räcker till 4 glas och det ligger färdigförpackat i 4 små påsar! Jätteprktiskt måste jag säga ^^ Blandat med mjölk och lite vaniljsocker är det himmelskt gott! Skulle nog kunna dricka minst en liter åt gången om jag fick ^^

Förutom att jag och Gissa har vart i skogen och smaskat i oss blåbär och hallon (ja hon plockar och äter själv) så har jag spelat WoW och mitt resultat efter VoA gjorde mig lite smått fundersam om det var något fel på räknaren för jag brukar ligga på typ 15e plats med 16-1800 i DPS, lön för mödan heter det nog ^^



Nu åter till smuttisen och spelandet ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hihi. Du lär dig :D Hade jag varit med hade jag ägt den där magen längst upp ^_^

2009-08-12 @ 17:21:47
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0