Slut på rubriker...igen...

Funderar snart på att bara börja skriva datum som rubriker, det är ju endå inga vettiga?

Jag är mätt som en full pannkaka (!?) och snart tar batteriet till datorn slut så jag måste sätta den i soffan för att nå laddningssladden, problemet är att då kan jag inte ha internet för då når inte kabeln och här där den når finns inget uttag så att jag kan ladda samtidigt...taskigt läge? ehh ja!
Tänkte iaf slå mig ner i ett hörn i soffan och fortsätta virka på Kitty-dockan så att hon blir klar någon gång. Sen skall jag fortsätta sticka på mina strumpor som med skall bli klara innan det börjar bli kallt ute iaf ;) Det är blå raggsockar och jag hade tänkt att göra ett par till älskling med ^^

Hittade bilder på mammas kamera på Troll sen den dagen då jag hämtade hem honom! Bilden i mitten skall vi förstora!

     

SÖTISEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0