Seg seg seg...

Hur seg får man vara egentligen??? Klockan är bara 8 och jag skulle antagligen kunna däcka om jag gick och la mig redan. Klockan 9 skall jag se på TV; Criminal Minds men innan dess tänkte jag duscha och lägga en ansiktsmask *lyx*
Kan inte riktigt bestäma mig för om jag skall ha en lermask eller en chokladmask bara :P
Lermasken skall tydligen vara ngt uttorkande medans chokladen återfuktande; kanske skulle ta leran på nästan och i pannan och chokladen i övriga ansiktet xD

 

Hittade massa filmer på Top och Trias från lite olika SM när jag rensade inkorgen idag. Skall se om jag kan klura ut hur man lägger upp dom här senare eller i morgon.

Nä, mot lyxen :D



Kommentarer
Postat av: fanny

jag vill också se filmerna på top och trias! ^^

2009-08-04 @ 17:17:54
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0