Samma igen?

Känns som om jag skriver ungefär samma sak varje dag...jag har ett minst sagt ointressant liv just nu...suck :( Skulle jag göra "dagens outfit" så skulle den antagligen se likadan ut varje dag d.v.s mysbyxor och en t-shirt ^^ Jag ÄLSKAR ju mysbyxor! Har nästan alltid jeans på hösten/vintern men egentligen gillar jag leggins bra mycket bättre; det känns ju mer som mysbyxor! Får nog köpa på mig en del kanske, får leta reda på några ordentligt tjocka till vintern isf ^^

Nått kul har jag iaf nyss gjort, fick för mig att gissa skulle få kämpa för kvällsmaten lite, så vad passar inte bättre än att klickerträna lite småtrix sammtidigt?;) Håller på att öva in två små nya trix, det ena är att hon skall visa tungan och det andra är att sträcka in huvudet mellan frammbenen. Att sträcka ner huvudet mellan frambenen tycker hon är ganska jobbigt; hon är lite stel i nackmuslerna men det lär nog försvinna med lite mer träning och lite massage :D


Sorry för bildkvallen men Magnus har lånat ut sladden till systemkameran så jag får ta med lilla skitkameran xD

Kommentarer
Postat av: Fanny

Aw, söta korven

2009-08-10 @ 11:19:33
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0