Paprika & Spår

Ge mig paprika! Vet inte varför men blev så sjukt sugen på paprika för en stund sen! Naturligtvis fanns det inte minsta bit paprika kvar så jag får vänta till vi åker och handlar imorgon.

Jag och Gissa hade en störtskön promenad i skogen förut. När vi var mitt i skogen tog jag äntligen tag i mitt nya projekt! Jag la ett spår. Gissa har aldrig spårat innan, inte med mig iaf men när  jag släppte på henne så började jag fundera lite på om hon gjort det hos sin förra ägare (som hade henne tills hon va 9mån) för hon förstod direkt vad det handlade om...skall nog testa imon igen!




Gissa


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hur får man dom att spåra? Det kan du skriva ett inlägg om :)

2009-09-01 @ 23:09:42
URL: http://piranahplant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0